Itthon is beárazták a nagyobb hatótávú, jobban gyorsuló, szélsebesen tölthető új Nissan Leafet
Az első megrendelők hamarosan átvehetik a japán gyártó új elektromos autóját, mely az eddigi alapmodellnél mintegy másfélszer nagyobb hatótávolságú.
Az első megrendelők hamarosan átvehetik a japán gyártó új elektromos autóját, mely az eddigi alapmodellnél mintegy másfélszer nagyobb hatótávolságú.
Végre egy rangsor, melyben nem a belsőégésű motoros, hanem a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású autókat rangsorolják megbízhatóság alapján.
Egy elektromos népautónak sem kell átlagosan kinéznie.
Megérkezett a japán gyártó új elektromos autója, mely az eddigi alapmodellnél mintegy másfélszer nagyobb hatótávolságú.
A második generációs Leaf alapjaira épített különleges e-autó körülbelül úgy gyorsul 0-ról 100-ra, mint egy BMW M5-ös.
Megnyílt a tisztán elektromos meghajtású autókra indított támogatási program második szakasza. Változott a rendszer annyiban, hogy a korábbinál öt millióval drágább autók is beleférnek.
Japán segítséggel támad a legújabb kínai elektromos autó, melyért hazai piacán körülbelül annyit kell fizetni, mint egy benzinmotoros normál kompakt autóért.
Az e-autók piacán lassan véget ér a hőskorszak, amikor elég volt egy-két észveszejtő gyorsulás, pár tíz kilométernél jobb hatótáv és máris mindenki elájult az autótól. A Nissan Leaf ennél már akkor is többet tudott, nem véletlen lett a legnépszerűbb elektromos autó világon. Úgy tűnik a japánok nem aludtak bele a megszerzett előnybe, és az új Nissan Leaf is meghatározó modell lehet.
Ez az első olyan elektromos autó, melyen ott figyel a japán márka gyári tuningját jelző Nismo logó.
A zöld energiát nemcsak megtermeli magának a stadion, hanem akár el is tudja tárolni azt.
Oroszország nem az a hely, ahol jelenleg tömeges mennyiségben lehet árusítani elektromos járműveket.
A hazánkban zöld rendszámmal jutalmazott Leaf a jelek szerint igen népszerű az öreg kontinensen.
A hangtalan és környezetkímélő kabriózást lehet sokan kedvelnék, de egyelőre ez az autó csak egy bemutatópéldány.
A japán gyártó fokozatosan kivezeti a dízelautói értékesítését Európából.
Oroszországban jelenleg lényegében a zéróhoz közelít az elektromos autók iránt mutatott érdeklődés.
Majdnem négy hónapot kellett várni arra, hogy a független európai szervezet, azaz az EuroNCAP közzétegye 2018 első töréstesztjét. Igaz, az eredményt már a szigorúbb feltételek alapján számolták ki.
Ezekkel az autókkal a legnagyobb csendben és lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás mellett lehet járőrözni.
A Nissan Japánban lépi meg elsőként, hogy a Leaf elhasználódott akkumulátorát féláron lehessen kicserélni.
Akkor sincs baj, ha a Nissan Leaf akkumulátora már nem tud elég energiát tárolni az autónak – állítják a japánok. A Nissan szakemberei egy egészen használhatónak tűnő ötlettel álltak elő.